\ تفاوت من در نگاه او...


با نگاهم پوزخند میزنم

 

بر جاهلیت کسانی که درک نکردند تفاوتم را ...

می گذارم خوش باشند ...

با چشمها و گوشهایی که سراسر ٬

غلط می بینند و می شنوند..!!!



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت13:15---2 شهريور 1393
ﺑﺮاﻱ ﺩﻝ ﻛﻨﺪﻥ اﺯ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﺠﺎﺯﻱ

.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﻳﻚ ﺩﻟﺨﻮﺷﻲ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎﻳﻪ ﻭاﻗﻌﻲ اﺣﺘﻴﺎﺟﻪ
اﻭﻧﻢ ﺗﺮﺟﻴﺤﺎ ﻛﻨﺎﺭﻣﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ
پاسخ: مـــن محتـاج درک شــدن نـیستــم فقـط دردم مـی آیـد خــر فـرض شـوم... !!


aziztanha
ساعت18:42---30 مرداد 1393
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!!
پاسخ:پیشـانــے اـم ..، چـسـبـیـدטּ بـه سیـنـﮧ اے را مـیـخـوا ـهـد ..، و چـشـم ـهایـم ..، خـیـس کـردטּ پـیـرا ــهـنــے را ..، عـجـب بـغـض پـر تـوقـعــے دارم مـטּ امـروز


Arezoo
ساعت12:43---24 مرداد 1393

سعی نکن متفاوت باشی فقط خوب باش.
خوب بودن به اندازه ی کافی در این دنیا متفاوت است.
پاسخ:و همیشه سعی آنطور که خود می خواهی زندگی کنی نه آنطور که دیگران میپسندند...



atefeh
ساعت11:26---22 مرداد 1393
خیلـــی ها بــاران را نمــی فهمند

نمـــی فهمند باید خیس شـد تا سبکــــ شد

نمی فهمند کــه شیشه عینکــشــان باید نمناکـــــــ شود

نمــی فهمند کـــه با بــاران باید خندید

به بـــاران باید عشق داد

با بـــاران باید عشق را دید

و شــایــد بــاران خیلــی ها را نمــی فهمــد... !
پاسخ:خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین… فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها… هرگز تبرئه ای نیست… آنکه را که چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد …


angella
ساعت14:47---21 مرداد 1393

گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!

گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگر ے ست !



پاسخ:می نویسم... می نویسم از تو برای تو و دور از تو .... بدون هراس از خوانده شدن... بگذار همه بدانند... می نویسم برای تو... برای تویی که بودنت را... نه چشمانم میبیند... و نه گوش هایم می شنود... و نه دستانم لمس می کند... تنها با شعفی صادقانه ... با دلم احساست می کنم... !!!!


atefeh
ساعت20:13---20 مرداد 1393
این روزها


اگر خون هم گریه کنی


عمق همدردی دیگران با تو


یک کلمه است :


" آخـــــــی "
پاسخ:نه بعضیام میگن إی جانم!مر30 آجی گلم لایک


هادی
ساعت13:02---20 مرداد 1393
من ندانم به نگاه تو چه رازی‌ست نهان؟ که مر آن راز توان دیدن و گفتن نتوان! که شنیده است نهانی که در آید در چشم. یا که دیده است پدیدی که نیاید به زبان؟ یک جهان راز در ...

پاسخ:حرف نداش.لااااااااااایک


m
ساعت6:43---20 مرداد 1393
نگران اشکهایم نباش بترس از خنده ام که فردایت را جهنم میکند
پاسخ: چه زیباست "احساسی" که تو را از آن همه "فاصله" می آورد به کوچه "تنهایی" دلم


نازنین
ساعت1:17---20 مرداد 1393
ایـــــــــــــــــــــــی کاش بدونیم کـــــه

بــرای نــگه داشــتن عـــــــــــشــقــمون

بــــاید غـرورمــان را کــنار بــگـذاریـم
پاسخ: گاه می اندیشم... چندان مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم... همین بس که کوچه ای داشته باشم و باران... و احساس های در زندگیم که زلال تر از بارانند...


مهران
ساعت22:44---19 مرداد 1393
سلااااااااااااااااااام اجي مهتاب گلي

اين پستت فوق العاده بود خيليييييييييييي لايك

واقعا هم تصوير و هم متنت خيلي زيبااااست

مثل هميشه عالي هست افرين

دمت جيززززززززززززز غمت ريزززززززززززززز
پاسخ:جونه داداش ذوق مرگ شدم!!تاحالا انقد ستوده نشده بودم خخخخخخخخخخخخ زنده باشی داشی


گیتی
ساعت14:14---19 مرداد 1393
اوا چه جالب من درمورداین پست هیچی نگفتم چرا ؟؟؟عیا؟؟؟مگه میشه ؟؟؟خب عیب نداله الان میدم ...........5 ثانیه سکوت کردم به احترام پستت راستی من نمیام کلاس چون هم دوره هم داشیم نیست ترم تابستونی بیارتم بابامم که بیشتروقتش نیست منم که تاکسی تا توامام می تونم بیام ازاون به بعدمامانم میگه بزرگ تربشی بعد دیگه دیگه درکل نمیام واقعا به دیونه بودنم دارم ایمان میارم چون مگه تودلیل خواستی من توضیح دادم؟؟؟؟؟؟هی خدامریضاروشفا بدهبووووس ازاون تفی یای همیشگی
پاسخ:ع؟؟!!!عجب فیضی ازمون دور شد پس جونه داداش:((عب نداره هرجور تو راحتی منم به همون راضیم.خوش باشی
بو3


m
ساعت4:35---19 مرداد 1393
درد ساده نوشته میشود ولی مرد میخواخد که روی دکش ببردش.....
پاسخ:باریکلا ب این کامنت!ممنونم


حامد
ساعت14:15---18 مرداد 1393
اگه پشت سیستم هستی بیا روم من اونجام ساعت 2:20
پاسخ:متاسفانه داداشی همونموقع از نت رفتم ناهار بخورم:((((((


㋡ naeeme ツ
ساعت12:44---18 مرداد 1393
همه درد منی تو ... غم دنیا که غمی نیست
من ازت خاطــــــــــــــــره دارم , خاطــــــــره درد کمــــی نیست!!
پاسخ:قربونت نعیمه جون.مر30


amir
ساعت6:11---18 مرداد 1393
خوب سلامممم
من اومدم
ي چن روزي نبودم . ميبخشيد
خوبي كه ؟
هههه
منتظرم تو ليست ببينمت ي خورده صحبت كنيم با همااااا

پاسخ:خوش اومدی:)صحبت؟!!!در چه باره ای عایا؟؟!!!!!
پاسخ:راستش هرچی فک میکنم یادم نمیاد داداشی شما کی هستی!!لطفا آدرس وبتو بزن تا بشناسم قربونت


㋡ naeeme ツ
ساعت23:21---17 مرداد 1393
اسمش را ميگذاريم : دوست مجازی اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .
خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .
وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .
وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . . دلتنگش ميشوم . . .
وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .
مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .
من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .

باتبادل موافقم...من لینکت کردم شمام...
پاسخ:چشم آبجیه گلم لینکی


pj
ساعت21:54---17 مرداد 1393
زیبا بود . ممنون .
پاسخ:چاکره شما


A6eqe T0
ساعت18:08---17 مرداد 1393
سلام گلم وبت خعلی توپ بود موفق باشی
تبادل لینک میکنی؟؟؟؟
خبرم کن مرسی
پاسخ:لینکی عزیزم اومدم


Rooze19
ساعت13:03---17 مرداد 1393
-زن باس وسط شب آرومکی بیدار شه
سجاده پهن کنه نماز شب بخونه
و برای آقاش دعاکنه و خدارو شکر کنه
مرد هم باس بیدارب شه
آروم سجادشو پهلو سجاده خانمش پهن کنه
و برای خانومیش دعا کنه...
پاسخ:دم جفتشون گرم:))


Rooze19
ساعت13:02---17 مرداد 1393
-واژه ها می آیند و می روند
فقط دل تنگی توست
که پای ثابت شعرهای من است
پاسخ:لایک:)


Rooze19
ساعت12:24---17 مرداد 1393
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
پاسخ:♥♥


Rooze19
ساعت12:23---17 مرداد 1393

جاده زندگی نباید صاف و مستقیم باشد وگرنه خوابمان می گیرد
پیچ ها و دست اندازها ، نعمت اند
پاسخ:لایک عزیزدلم



atefeh
ساعت12:21---17 مرداد 1393
با افتخار لینکی عزیزم
پاسخ:افتخار از منه خوشگل خانوم


Rooze19
ساعت12:21---17 مرداد 1393
خیلی زیبا بود
پاسخ:قربونتشم


atefeh
ساعت12:19---17 مرداد 1393
قدرت تحمل هرکس را
.
.
.
.
.
از میزان سکوتش بسنجید...
آنان که هیاهو میکنند...
بار هیچ چیزی را به روی شانه های خود تحمل نمیکنند...!!
┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★


پاسخ:عااااااااالی.ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, | 11:47 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |